Sunday, April 1, 2012

Бодол



Xүндэтгэл нөгөө үнэн чи хаана байгаа юм бэ???
Алдуурсан замилангын сохор тавилан чи миний өмнө үргэлж сөхөрч явтугай
Xуучимсаг дурсамжыг чинь сэдэв болгон сонгодог хэлбэрээр чи надаас өө хайсан юм гэж үү?
Худлаа гэж чи өөрөө өөртөө өнөөдрийг хүртэл итгүүлж ирсэн юм уу
Чиний төлөө төрцөн юм шиг явлаа харамсалтай нь чи итгэсэнгүй би харамсахгүй 
ээлж нь ирсэн атлаа энгийн хэдэн өдрүүдийн эцсийн мөчид миний гарт бундын хатан л байж
Яагаад чиний аясаар би хөтлүүлэн энэ хүртэл явсан гээч чамд итгэсэн болохоор
Xарьцуулж би чамайгаа дурсамжтайгаа хольж хутгаагүй шүү дээ
Шалтгаанлаг дурсамж зүрхэнд минь наргүй гараг адил хуучирсан юм
Итгэнүү байна уу өөрөө мэддээ үнэхээр би үгүйсэгээгүй мэдээсээ гэсэндээ л дурсамжаа чамд уудалсан
Буруу нь тэр байжээ тиймүү гэхдээ чамайг хайрласан тэр элч одоо ч мөхөөгүй сэрүүн байна
Ухаарч чадахгүй өнгөрсний дараа миний гарт ямар тод байгааг таах гэж битгий оролдоорой
Чамайг ирнэ гэж ингэж итгэж зам сахин цагаа харан харуулдан тэр орой зогсож байсан
Чиний дурсгаж өгсөн бугуйн цаг согтуу залуустай зодолдсон шөнө оосор нь тасарсан
Чамайг ирнэ гэж хүлээсэн нь тэр шөнө миний эцсийн тэвчээр минь алдарч байсан
Чам руу бичсэн мсж минь салах тавиланг дагуулсан ч би гоморхож байсан
Чаг чаг хийх цаг чи бид хоёрын учралаас хойш секунт секунтээр холдуулсан
Яахавдээ би дасаа л биз чамайг сэтгэлээсээ хайрлаа л биз
Xараал идсэн амьдралын эцсийн тоглоомонд миний хожил ирэх болноо
Xань татсан зүрхэн эзэн холын алсаас сураг гаргасан ч үл хайхарлаа
Миний ертөнц угаасаа бичгийн цаас шиг дардан цагаахан байгаагүй
Мөрөөдлийн үнэнч нулимс шартай урссандаа чиний дэргэд би ирсэн
Xарцанд тороx чиний дүр далд эгшиг агуулсан юм шиг намайг татсан
Илэрхий хайр ирэх юм шиг совин татаж аажимдаа сэтгэлээ нээсэн
Алдаагүй оносон гэж өөртөө баярлан хүүхэд шиг хөөрсөн тал ч байгаа
Болдоггүй юм гэдийг бусдын жишээгээр амьдралд аль хэдийнээ бид мэддэг
Нөгөөдөр хоцорсон миний алдсан амьдралыг чи надад тулгаж бурууг өгсөн
Чиний зүүдэнд харвах од миний нэрийг зээлдэгүй бодитоор харвачихсан
Ухаангүй хайрийн сүүлчийн найраглал чиний төлөө ингээд төгсгөл болог.

No comments:

Post a Comment