Sunday, April 1, 2012

Чиний Үлдээсэн Замаар Би Үргэлжлүүлэн Алхах Болно


Чиний Үлдээсэн Замаар Би Үргэлжлүүлэн Алхах Болно
Өнөөдөр 2012.01.30ний өдөр Хар дарсан амьдралын минь зүүд мэт үйл явдлууд өрнөн өрнөсөөр. Би гэдэг хүн хаанаас нь эхлэн яаж ярихаа мэдэхгүй л байна. Би нэг "Эмэгтэй" хүний талаар бүр тайлбарлавал "Эх" хүн болсон түүнд хичнээн хайртай байсан тухайгаасаа цухас дурдъя.
 Анх 2008.09.02 ны өдөр түүнийг би харж байсан. Дөнгөж Оюутан болж 1р курст шинэ анги, шинэ хайр эхэлжийлаа. Тэр л өдрийн ямар гэгээн дүр төрх миний нүдэнд туссан юм бол /Тэрний нэрийг Энд дурдахдаа өөр нэрээр дурдаж оруулъя./ Заяа гэдэг тэр л дүрийг. Түүнээс хойш нэг мэдэх нээ 4н жил өнгөрчээ. Энэ хугацаанд их л зүйл болж өнгөрсөн дөө. Харин яг одоо өнөөдөр би гэж хүн зүрх зогсох шахаж гайхах, хайрлах давхцсан юм болоод л сууж байдаг аа. Учир юу вэ гэхлээр 4н жилийн түүхийг агуулсан нууцхан хайр сэтгэл болсон охин нэг талаас зөвхөн минийх л гэж бодож байсан тэр нэгэн. Харин одоо бол хэдхэн хоногийн өмнө хүүхэд гаргасан айл гэрийн эзэгтэй, эх хүн болсоныг би сая л дууллаа. Хорвоо яагаад ингэж хатуу ханддаг юм бэ?
Миний Амьдралын түшиг тулгуур минь болж, ар талыг минь сайн харж хамгаалж явах, найдвартай нэгэн эмэгтэй гэж бодож явдаг байлаа. Гэвч энэ хорвоо санасанаар минь болдоггүй нь нэн эмгэнэлтэй гэлтэй. Яагаад гэж би ичих ч үгүй хичнээн мянган удаа бурхнаас гуйж асуумаар санагдаж байна.  Хатуу гэхэд дэндсэн энэ тоглоомонд би ялагджээ. Үргэлж хаа нэгтээ Би чиний дагуул мэт л энэ амьдралдаа амьдарч явах л сонголт чи надад үлдээлээ гэж үү! Би чиний зүрхний чинь гүнд байрлах сэтгэлийн хоосон  орон зай,
Би чиний амьдралын дунд нь биш төгсгөлд нь нөхөөстэй үлдсэн итгэл, Зүгээр л чиний үлдээсэн замаар үргэлжлүүлэн алхах нэгэн...
Жаргал дүүрэн хайрын эхлэл нь чи байж, үлдэгдэл нь харин би...
Жаахан удаан үргэлжилсэн бол гэж бодогдох тоолонд л
Итгэлийг сорих сэтгэлийг хорих эхлэл нь чи байж, үлдэгдэл нь харин би...
Инээмсэглэл бүрийн эхлэл нь чи байж, үлдэгдэл нь харин би...
Жавар үргээх мэт сэтгэлийн мананд гүйж ирсэн атлаа
Жам нь, зам нь тохироогүй учралыг эхлэл нь чи, үлдэгдэл нь харин би...
Намайг орхисон амдралыг биш чамаас холдсон хайранд л
Эхлэл нь Би байж, Үлдэгдэл нь Чи байсан.
2012.01.29 Минут

No comments:

Post a Comment