Sunday, April 1, 2012

хүлээлт



өвөл тэсэж үлдсэн навч шиг миний сэтгэл өвөл шиг хахир хүйтэн чиний сэтгэл өөд уруугүй яаран гүйлдэх хүмүүс өмнөө байгаа намайг хэн нь ч анзаарахгүй би ганцаараа хүлээсээр чамд итгэх итгэл намайг дааруулахгүй ээ чамайг хайрлах сэтгэл намайг яаруулахгүй ээ чамтай болзоогүй ч би хүлээнэ ээ чамайг ядаж харахын тулд би хүлээнэ ээ би ганцаар хүлээсээр хавар намар өвөл зун хахир хүйтэн аагим халуунд ч хүлээнэ ээ,би хүлээнэ шантрахгүй хайр минь надад итгэл бэлэглэнэ би ганцаар хүлээсээр эцэс сүүлд нь би бүтэн жил хүлээлээ ээдчихлээ, миний сэтгэл хайр аа эндүү боджээ чамайг ирнэ гэж эргэж ч харалгүй явдаг байсныг чинь анзаараагүй байж би хүлээж ханалаа тасардаггүй байсан навчсыг санаж байна уу тасарчихжээ тэд хайр аа тэр навчсын нөмөрт би хүлээдэг байсан юм тэд одоо үгүй болжээ яг миний сэтгэл шиг би хүлээж ханалаа удаан хүлээсэн намайг анзааралгүй урдуураа зөрсөн охиныг хайрлаад урмыг минь огт бодоогүй байж унаж тусдаг нь юу вэ тэр охинд би хүлээж ханалаа

No comments:

Post a Comment