Sunday, April 1, 2012

ner uguugui l de


Орь ганцааранг минь бүү орхиоч энэ харанхуйд
Орилж хашгирч ч болохгүй энэ бүгчимхэн зайнд
Хүсч мөрөөдсөн бүхэндээ хүрэх яг тэр мөчид
Хүнийрхэж намайг юунд орхиж одоо вэ чи
Чамайг санаж зүрхэндээ би зөндөө уйлсаан 
Чин үнэндээ нүдний нулимс дууссан болоод л тэр 
Гараа сунгаж намайг татах болов уу гэж 
Ганцаардалаасаа илүү бодсоон би
Одоохон эргээд ирнэ гэж чи надад эцсийн удаа хэлсэн 
Одоо хүртэл тэр л ялдамхан дуун чинь сэтгэлд эгшиглэсээр 
Орь ганцаар зүрхэнд минь жингэнэсээр 
Орой өдрийг ялгалгүй төөрч л явна даа
Би хүлээсээр ... 
Байз чишшшш...
Энэ чинь нэг л танил үнэр 
Эргээд ирлээ гэж үү дээ чи 
Үгүй ээ би ганцаардалаасаа болж 
Галзуурч буй нь энэ байх 
Одоо байтлаа бүр хий юм сонсож үнэртдэг боллоо гэж үү 
Одноос одонд дамжсан хайран залуу насандаа ингээд 
Галзуу солиотой хүн болчихлоо гэж үү ? Үгүй ээ...
Тийм байх учиргүй үгүй ... үгүй ... үгүй 
Тэр минь ирнэ заавал ирнэ 
Тэвэрч намайг үнсэнэ 
Тэгэж их удаан хүлээлгэсэндээ уучлалт эрнэ
Эхэндээ би хатуу хандана хэ хэ хэ 
Тийм би яг тэгнэ
Харин хайр минь дотроос хатгаж 
Хайлан эрхэлж уйлах вий дээ
Хан хорвоод эр хүн болж төрчихөөд 
Хар нулимсаа түүндээ үзүүлэх вий дээ
Яадаг юм гээд тэсээд нэг удаа тэсээд гарах юм шүү 
Яс минь үйртэл зүрх минь шаналж байсан ч
Янагхан тэрнийхээ өмнө
Яав ч тэгэж болохгүй 
Харин тэр минь яах бол
Хад чулуу мэт байсан цээжийг минь дэрлээд 
Хайрт минь чамайгаа зөндөө санасан шүү гээд 
Хацарыг минь илэх байх ...
Эсвэл тэр минь ирчихээд
Энэрэл уучлал хүсэж
Эхнэр хүн болсон гээд
Эргэлзэх ч үгүй хэлэх болов уу ? Үгүй ээ... үгүй 
Энэ муу толгойг дээ
Элдвийн муу юм үргэлж сэтгэх юм 
Муу ёртой гэдэг нь 
Мунхаг муу толгой чинь
Болдог бол чамайг аваад хаячихсан даанч
Түүнийгээ харах нүд, уруул
Ухаан балартам сайхан үнэрийг 
Үнэртэж, харж , мэдэрч чадахгүй болчихно
Тэр нэгэн намрын үдэш анх тэрнийхээ уруул дээр үнсэж байж билээ
Тэр үдшээш хойш мөн ч удаан хугацаа өнгөрч дээ
Одоо нэг бодоодхоё 
Олхиогүы толгой минь одоо ч чиний тус гарах нь 
Од тоолж толгой гашилгадаг шиг ээ
Одоохон бодоод орхи гэм
Ээ муу адгын толгой 
Идэх юм бодохоо болиоч дээ
За за 
Нэг иймэрхүү бодсоор 
Эргүү толгойтойгоо муудсаар 
Энгийн нэг өндөр өнгөрөх шив дээ
Би хүлээсээр л ...
Зүрх минь цохилсоор 
Үргэлжлжл бий...

No comments:

Post a Comment